Zasady reklamacji i zwrotów

Reklamacje:
O niezgodności towaru z umową poinformuj mailem.
Odeślij towar wraz z formularzem który otrzymasz w odpowiedzi na swój e-mail.
Po po odebraniu paczki sprawdzimy czy towar rzeczywiście jest wadliwy.
a) uwzględnimy reklamację i oddamy ci wszystkie poniesione koszty (w tym za wysyłkę)
b) odrzucimy reklamację i poprosimy o wpłatę na rzecz odesłania przedmiotu do ciebie.

Zwroty:
Adres do zwrotu:
P.P.U.H SZÓSTKA
Boczna 10
77-424 Zakrzewo

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwroty:Towar kupiony w opcji KT możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni .Napisz maila aby otrzymać formulaz zwrotu i odeślij go razem z towarem.Pamiętaj: w przypadku zwrotu oddajemy ci tylko koszt towaru, bez kosztu wysyłek do ciebie i zwrotu do mnie.

Rośliny:
Pamiętaj, że zakupione u nas drzewka podlegają reklamacji.

Jeśli wada wynika z naszej strony zwrócimy Ci pieniądze.
Jeśli jednak przyczyną problemów z rośliną jest nieopowiedni sposób dbania o nią, czy brak wody (co wbrew pozorom zdarza się często, a każda roślina wody potrzebuje) reklamację odrzucamy.

Reklamacje proszę składać drogą mailową wraz z załączonym zdjęciem roślin.

Rośliny nie podlegają możliwości zwrotu.

Adres do zwrotów

P.P.U.H SZÓSTKA
Boczna 10
77-424 Zakrzewo